レギュラーセッション
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Lighting an open world/オープンワールドでのライティング
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講演形式
レギュラーセッション
講演時間
08月25日(水) 11:20
〜 12:20
講演ルーム
第8会場
,
英語放送
資料公開
予定あり
受講スキル
General understanding of lighting in games but no expert knowledge
ゲームのライティングに関する一般的な理解はあるが、専門知識はない人向け。
得られる知見
- Understanding lighting in an open world
- Lighting and gameplay
- Lighting and story telling
オープンワールドのライティング、
ライティングとゲームプレイ、
およびライティングとストーリーテリングへの理解。
セッションの内容
An open world presents a lot of variation and opportunities for immersion. With those come a lot of challenges that need to be addressed but if done properly it has an immense positive influence on the player’s experience.
オープンワールドには、さまざまなバリエーションと没頭できる機会があります。これらには対処する必要のある多くの課題がありますが、適切に実行された場合、プレーヤーのエクスペリエンスに計り知れないプラスの影響を与えます。