プログラム

プログラム > アカデミック (CEDECラボ)

Progress and Perspective of Motion Capture Technology

Shigeru KuriyamaToyohashi University of Technology / Advanced Industrial Science and Technology
Department of Information and Computer Sciences / Digital Human Research Center
Professor / Team Leader


University-Industry Research Relationships and Game AI: A Review of the Last 10 Years

Shinji YamaneAoyama Gakuin University
HiRC
客員研究員


Possibility of game AI through Monte Carlo method

Kazuki YoshizoeJapan Science and Technology Agency
ERATO-SORST
研究員


AI as Synthesis, AI as Science --- Case Study in RoboCup ---

Itsuki NodaNational Institute of Advanced Industrial Science and Technology
情報技術研究部門
主任研究員


Image recognition technology and game interface

kentarou suzukiSony Computer Entertainment Inc.
ソフトウェア・プラットフォーム開発部 開発サポート課1グループ
チーフ

Tomokazu KakeSony Computer Entertainment Inc

Atsushi OkuboSony Corporation
システム技術研究所
リサーチャー


University-Industry Research Collaboration in Digital Game AI

Yoichiro MiyakeFromSoftware,Inc.
技術部

Kazuki YoshizoeJapan Science and Technology Agency
ERATO-SORST
研究員

Itsuki NodaNational Institute of Advanced Industrial Science and Technology
情報技術研究部門
主任研究員

Shinji YamaneAoyama Gakuin University
HiRC
客員研究員

Masaru NagakuHyper Contents corp.
開発部
マネージャー

Kouji OhnoO-Planning


SIGGRAPH ASIA とゲーム技術の展望

安生 健一株式会社オー・エル・エム・デジタル
研究開発部門
デジタルエフェクト/R&D スーパーバイザー


Evaluation of content by experimental psychology

Koji KazaiKwansei Gakuin University
Graduate School of Science and Technology
専門技術員


The History of Game Development Technologies - From Game Design to AI -

Yoichiro MiyakeFromSoftware,Inc.
技術部

Tomoaki SudouDigital Content Association of Japan
事業開発本部
課長代理


僕より賢いSATソルバー

Masaru NagakuHyper Contents corp.
開発部
マネージャー


We don't need any technologies, but we Do need something to be motivated.

Akinari KanekoHAL Laboratory, Inc.
開発一課
3D Artist


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