プログラム

プログラム > Produce

Think about how much to spend and how many to buy

hajime kanekoSHOGAKUKAN MUSIC&DIGITAL ENTERTAINMENT CO.,LTD
システム課
課長


会員数200万人の携帯向けオンラインRPGProduce

加藤 拓SQUARE ENIX CO., LTD.
モバイル事業部
プロデューサー


form of game

TATSUYA SUZUKISony Computer Entertainment Inc
エクスターナルプロダクション部
プロデューサー


Jun FujikiKyushu University/日本学術振興会
特別研究員-PD


Breaking into the Western Market

Sean KellySony Computer Entertainment Europe Limited
Director of International Development


「無双OROCHIシリーズ」におけるマルチプラットフォーム戦略でのコンテンツの差別化

鈴木 亮浩株式会社コーエー
ソフトウェア1部
常務執行役員


What is the next after "Everybody's GOLF (Minna no GOLF)" and "Everybody's Tennis (Minna no Tennis)"?

Daisaku IkejiriSony Computer Entertainment Inc
JAPANスタジオ エクスターナルプロダクション部
シニアプロデューサー


Game design for Demon's Soul

Takeshi KajiiSony Computer Entertainment Inc
エクスターナルプロダクション部
アソシエイトプロデューサー


Hidetaka MiyazakiFromSoftware, Inc
制作1部
部長


development power of asia

Atsushi TaniguchiPolyaseetsunited.Inc
エグゼクティブプロデューサー


Recommend

Game development in global age

Jun TakeuchiCAPCOM co.,LTD.
開発統括本部 CS開発統括 編成部 部長


The Story of the LittleBigStudio

Siobhan ReddyMedia Molecule
Executive Producer


バーチャル・コミュニティ・サービス「ブルー・マーズ」で描く未来。

橋本 和幸Avatar Reality, inc
代表取締役社長


Recommend

国際マーケットを視野に入れた開発とは?

記野 直子カイオス株式会社
代表取締役社長


プリビズの進化と効果

山口 聡株式会社IMAGICA
制作技術部
PreVisスーパーバイザー


今日から始めるクリエイター人生設計

日比野 則彦株式会社ジェム・インパクト
代表取締役


モンスターハンター フロンティア オンライン(MHF)のビジネス概論

杉浦 一徳CAPCOM co.,LTD.
オンライン開発部 運営室
運営室長 運営プロデューサー


FINALFANTASY XI: Global Operation and A to Z on RMT Countermeasure

Sage SundiSQUARE ENIX CO., LTD.
コミュニティ&サービス部
グローバルオンラインプロデューサー


「428 ~封鎖された渋谷で~」におけるゲームの現場・映画の現場

イシイ ジロウ株式会社チュンソフト
開発部
プロデューサー

飯野 歩株式会社チュンソフト


Theory on game design and produce which created the "Cyber Fugures" - President of Geisha Tokyo Entertainment speaks out -

Taisei TanakaGeisha Tokyo Entertainment Inc.
代表取締役


From Casual to Hardcore - Game Design for WORLDWIDE

Hirofumi MotoyamaNAMCO BANDAI Games Inc.
コンテンツ制作本部 第一企画ユニット、企画一課
ゲームデザイナー、プロデューサー


How to develop mobile games which earn you 10 million yen per year

Motoyasu YamadaSpicysoft Corpration.
代表取締役社長


We don't need any technologies, but we Do need something to be motivated.

Akinari KanekoHAL Laboratory, Inc.
開発一課
3D Artist


各社のQA(品質保証)関連の取り組み

Makoto ItoSEGA CORPORATION
AM R&D 2
プログラマー


日本から海外へ!−今日から役立つローカライズ技法−

小野 憲史ゲームジャーナリスト


稲葉 治彦株式会社ナニカ
プロデューサー


長谷川 亮一SEGA CORPORATION
第3CS研究開発部
セクションマネージャー


エミリオ・ガジェコ株式会社 バースデーソング音楽出版
Windward Japan ローカライズ事業部
プロデューサー


Association to predict popular entertainment in the near future

Taisei TanakaGeisha Tokyo Entertainment Inc.
代表取締役


現代の日本におけるゼロメイクの提案型ゲーム開発とは

御影 良衛 株式会社イメージエポック
代表取締役

黒木 崇 株式会社イメージエポック
デジタルコンテンツ部
本部長


Mobile Game Developers Talk Session: Prospect in the mobile games

Yukifumi Okamoto GAMES ARENA Co., Ltd.
東京開発部
部長


Masato Sibata HUDSON SOFT CO., LTD.


Takeshi  Tezuka CAPCOM co.,LTD.


Takahiro kondo NAMCO BANDAI Games Inc.


Target at the light-user market! How to plan Flash Lite games for mobile phone

Haruki MinamiORSO Inc.
事業開発部
取締役 事業開発部長


Progress and Perspective of Motion Capture Technology

Shigeru Kuriyama豊橋技術科学大学 / 産業技術総合研究センター
Department of Information and Computer Sciences / Digital Human Research Center
Professor / Team Leader


▲PAGE TOP▲